3 Aralık 2014 Çarşamba

MAKYAJ MALZEMELERİ TEMALI DOĞUM GÜNÜ

Geçenlerde Melek temalı bir doğum günü postum vardı şimdi sırada o doğum günü sahibi minik Ecrinin ablası Şevvalin doğum gününün postunu hazırladım....
Şevvalciğim artık büyüdü abla oldu o temasını kendi seçti ve makyaja karar verdi :)
Onun doğum günü organizasyonunu da yine ben ve kızların annesi Seyhan abla ile yaptık.
Ben tasarımını üstlendim o pastasını kurabiyesini :)
 
İlk olarak misafirleri bu şekilde karşıladık;
Kızların annesi her zamanki gibi pasta ve kurabiyede döktürdü:)
 
Misafirler için tabanda pembe beyaz puantiyeli bir fon kullanarak üstlerine de makyaj malzemelerinin olduğu su şişesi çıkartmaları hazırladım
 Tavanlara pembe siyah balonlar hazırladık;
 
Unutulan bir doğum günü olmasın diyerek misafirlere hatıra çerçevesi hazırladım ; 
 
 
İyi ki doğdun şevval yazılı üçgen banner
 
 
 
 
 
Yemeklerin üstleri için şevval yazılı çubuklar 
 
 
pasta kurabiye ve diğer tasarım malzemeleri için soru ve siparişlerinizi mail ve yorumlardan alabilirim....
Sevgiyle kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder